Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Manasterzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.spmanasterz.edu.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Pola wyszukiwania nie posiadają etykiet (label)
  • Niektóre pliki pdf są skanami tekstu
  • Odstępy w tekstach są za małe

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

do końca 2022 roku strona internetowa zostanie w pełni dostosowana do wymogów prawnych , aktualnie trwają prace nad przystosowaniem strony wymogów prawnych

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Anna Gudzińska - Niemiec

Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

W przypadku problemów z dostepnością strony internetowej prosimy o kontakt . Osobą do kontaktu jest p.Anna Gudzińska - Niemiec  anna.gudzinska@wp.pl.Kontaktować się można dzwoniąc pod numer 166223626 lub 787639061.Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostepnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostepności .

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

szkoła posiada jeden podjazd do wejścia głównego przystosowany dla osób niepełnosprawnych

Dostosowanie korytarzy

korytarz główny dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych

Dostosowanie wind

szkoła nie posiada wind

Dostosowanie parkingów

parking z wyznaczonym miejscem dla niepełnosprawnych

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność tłumacza języka migowego

szkoła nie posiada tłumacza migowego

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 lipca 2020 22:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Gudzińska
Ilość wyświetleń: 539
29 marca 2022 10:19 (Anna Gudzińska) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
29 marca 2022 10:19 (Anna Gudzińska) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
29 marca 2022 10:17 (Anna Gudzińska) - Aktualizacja deklaracji dostepności.